icono-email icono-sitemap

Ercros celebra el dia internacional de la prevenció de la diabetis

Aranjuez, 16 de novembre de 2017. - Amb motiu del dia internacional de la prevenció de la diabetis, el 14 de novembre, el departament de prevenció de la divisió de farmàcia ha organitzat, durant tota la setmana, una campanya per conscienciar i prevenir aquesta perillosa malaltia.

Mosaico Aranjuez Ercros

Per a això, es van enviar correus electrònics informatius i es van lliurar díptics sobre la malaltia, els seus símptomes i el seu tractament. També es va incloure un test de Frindisc per calcular el risc de patir diabetis tipus 2. Igualment, durant tota la setmana, es va potenciar la realització d'anàlisis de glucèmia capil·lar al servei mèdic, que al seu torn va respondre als dubtes que se li van plantejar sobre aquesta malaltia.

Finalment, i per potenciar la reducció de riscos, es va lliurar a cada planta i departament una petita caixa amb fruita fresca i unes bossetes de tela que contenien consells per menjar més saludable a la feina i reduir el consum de sucre i sal.

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal