icono-email icono-sitemap

Ercros ha posat en marxa la segona ampliació de la planta de clor de Vila-seca I

Barcelona, 3 de gener de 2019. - Ercros ha posat en marxa una segona ampliació de la capacitat de la planta de producció de clor i sosa càustica de la fàbrica de Vila-seca I de 26.000 t/any, d'acord amb el pla d'inversions anunciat per l'empresa.

Vila-seca I 9

En l'actualitat, Ercros està duent a terme una tercera ampliació, també de 26.000 t/any, que preveu que estigui operativa a mitjans de 2019. Després d'aquesta ampliació, la capacitat global de producció de clor d'Ercros serà de 217.000 t/any i consolidarà la seva posició de lideratge en el mercat ibèric.

La finalitat de totes aquestes actuacions és restablir la producció real de clor i sosa càustica d'Ercros al nivell que tenia abans del cessament de la tecnologia de mercuri l'11 de desembre de 2017, arran de la prohibició europea d'usar el mercuri en les plantes electrolítiques. En l'actualitat, tot el clor i sosa a Ercros es fabrica mitjançant la tecnologia de membrana, que està considerada com la millor tecnologia disponible (MTD).

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal