icono-email icono-sitemap

Ercros participa a la fira de farmàcia CPhI Worldwide a Milà

Del 9 a l'11 de novembre a la Fira de Milà | Estand 18K13

Aranjuez, 2 de novembre de 2021. - Ercros participarà amb estand propi a la fira farmacèutica internacional CPhI Worldwide, que se celebrarà a Milà del 9 a l'11 de novembre i que, després de l'obligada parada de l'any passat, serà l'escenari del retrobament físic del sector farmacèutic mundial.

Banner Ercros Farmacia 2021 cat

Al seu estand Ercros mostrarà els productes de la divisió de farmàcia, que es fabriquen íntegrament al centre de producció d'Aranjuez (Espanya), dels qual el 92% es destina a l'exportació a més de 70 països de tot el món.

La divisió de farmàcia d'Ercros es dedica a la fabricació de principis actius farmacèutics (API) genèrics, principalment antibiòtics i, en menor mesura, antihipertensius i antiulcerosos. L'activitat se centra en la fabricació biològica d'API per fermentació, però la divisió també produeix API per síntesi química i productes estèrils, processos amb una alta complexitat que converteixen Ercros en líder mundial en la seva àrea d'especialització.

Cal destacar que al llarg del 2022 Ercros té previst incorporar a la seva producció nous API de la família dels antibiòtics com a resultat de la posada en marxa dels projectes d'ampliació i millora de les instal·lacions.

Tots els API que produeix Ercros estan autoritzats per l’Agència Europea del Medicament («AEM») i la majoria també per la FDA, l'agència per a la producció i la venda de medicaments dels EUA; aquestes acreditacions permeten vendre medicaments als mercats més exigents del món.
Com és obligatori a tota empresa farmacèutica, Ercros té acreditat el compliment de les normes de fabricació Good Manufacturing Practices («GMP»), que inclou la norma de distribució, Good Distribution Practices («GDP»), per part de l'AEM.


icon Descarregar document

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal