icono-email icono-sitemap

Els instituts San Alberto Magno i Rio Aragó visiten la fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo

Sabiñánigo, 31 de març de 2023. - Més de 80 estudiants, acompanyats pels seus professors i familiars voluntaris, han visitat la fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo. Un centre amb una llarga tradició de vocació formativa i que viu aquestes visites com una gran oportunitat de dialogar amb la comunitat veïnal.

Foto Visita Alumnos Sabinanigo

D'una banda, tres grups d'alumnes i professors de quart de l'ESO i de primer i segon de batxillerat de l'Institut San Alberto Magno de Sabiñánigo han visitat la fàbrica. I, de l'altra, un grup de segon de l'ESO del Centre Rural Agrupat Rio Aragón de Ansó i Hecho (Osca).

Les visites van començar amb una explicació del personal tècnic d'Ercros sobre l'empresa, els centres fabrils i l'activitat productiva. Després els grups es van traslladar a les plantes d'aigua oxigenada, clorat sòdic i clor sosa per conèixer el procés de fabricació d'aquests productes.

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal