Barcelona, 17 de desembre de 2015. - Set persones d'Ercros han participat com a voluntàries en la recollida i classificació de queviures de la campanya del Gran Recapte, organitzada pel Banc dels Aliments de Catalunya el 27 i 28 de novembre.
Els més de 25.000 voluntaris que han participat en la setena edició del Gran Recapte d'Aliments han classificat 4,69 milions de quilos de productes, que s'han recollit en uns 2.500 mercats i supermercats de més de 370 municipis.
Aquest any s'han emmagatzemat tots els aliments en menys de dues setmanes i a primers de desembre ja va començar el seu repartiment entre les 700 entitats d'ajuda social col·laboradores del Banc dels Aliments, que els distribuiran entre més de 250.000 persones d’arreu de Catalunya.
Copyright 2019 Ercros S.A Avís legal Accessibilitat