icono-email icono-sitemap

Jornada de portes obertes a la fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo

Sabiñánigo 5 de juliol de 2017. - La fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo ha tornat a obrir les seves portes per acollir en aquesta ocasió una jornada de visita de treballadors jubilats i familiars d'empleats. Continuen d'aquesta manera les celebracions del centenari de la fàbrica serrablesa.

collage SABI

La visita va començar amb una breu explicació per part de Luis Gállego, director del centre, sobre el funcionament de l'empresa, els seus centres fabrils i la seva activitat productiva. Després, els visitants, acompanyats per personal tècnic han recorregut les plantes de clor potassa, clorat sòdic, aigua oxigenada i tractament d'aigües. En aquesta ocasió, els participants també han pogut visitar les plantes on treballen habitualment els seus familiars.

La valoració de la jornada ha estat molt positiva, tant per part del personal jubilat com per part dels familiars de treballadors, que han pogut veure de primera mà tots els canvis i ampliacions que ha experimentat la fàbrica en els últims temps.

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal