icono-email icono-sitemap

Ercros ha culminat l’ampliació de la planta de clor-sosa de Vila-seca I

Barcelona, 21 d’octubre de 2019. - D’acord amb el Pla Act anunciat per Ercros, l’empresa ha culminat la tercera ampliació de la capacitat de la planta de producció de clor i sosa càustica de la fàbrica de Vila-seca I, amb la posada en marxa d’un nou electrolitzador que amplia la capacitat de la planta en altres 26.000 t/any.

VS HR

Després d’aquesta ampliació, la capacitat total de producció de clor d’Ercros és de 217.000 t/any (172.000 t/any a la fàbrica de Vila-seca I i 45.000 t/any a la de Sabiñánigo), fet que consolida a l’empresa com la primera fabricant espanyola i novena europea de clor i sosa càustica.

Amb les tres ampliacions portades a terme entre 2017 i 2019, la producció real de clor i sosa d’Ercros ha recuperat el nivell que tenia abans del cessament de la tecnologia de mercuri, arran de la prohibició europea de fer servir el mercuri a les plantes de clor-àlcali. A l’actualitat, Ercros fabrica tot el clor i sosa mitjançant la tecnologia de membrana, que està considerada com la millor tecnologia disponible (MTD).

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal