icono-email icono-sitemap

Ercros organitza una activitat d'experimentació científica pels alumnes del col·legi Teresià de Tortosa

Tortosa, 8 d'abril de 2022. - Mai és massa d’hora per conèixer els principis bàsics de la química. Amb aquesta missió, Teresa Puig, auxiliar de laboratori del departament d’R+D de la divisió de química intermèdia d’Ercros, es va desplaçar fins al col·legi Teresià de Tortosa per col·laborar en una activitat d'experimentació científica dirigida als alumnes de P2 del centre.

Ercros organiza una actividad de experimentación científica para los alumnos del colegio Teresiano de Tortosa
 

33 nens van participar a l'activitat “Fem de químics” amb la creació del seu propi oceà en miniatura aplicant conceptes com la dissolució d'un sòlid en un líquid o la diferència de densitats entre líquids.

L'activitat va ser molt ben valorada pel professorat del col·legi Teresià, els petits científics van gaudir d'experimentar amb diferents textures i la Teresa Puig va qualificar l'experiència de molt gratificant.

btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal