icono-email icono-sitemap

Ercros obté el primer trimestre del 2022 un benefici de 17 milions d'euros i un ebitda ajustat de gairebé 32 milions d'euros

Barcelona, 4 de maig de 2022. - El benefici del primer trimestre del 2022 ha estat de 17,2 milions d'euros, gairebé el doble que els 8,7 milions assolits durant el mateix període del 2021.

L'ebitda ajustat del primer trimestre del 2022 ha estat de 31,8 milions d'euros, un 49% superior als 21,3 milions assolits durant el mateix període del 2021.

FotoMuestra articulos2

Aquests resultats s'han obtingut malgrat el fort augment del cost de les energies, matèries primeres i transport, i gràcies a la capacitat mostrada per la companyia per satisfer la demanda dels seus productes.

En línia amb el que es va aconseguir a l'exercici 2021, la conjunció d'una presència activa de la companyia als mercats químics, juntament amb el manteniment d'una alta taxa d'ocupació de les plantes de producció, ha sigut la clau que explica els excel·lents resultats obtinguts el primer trimestre del 2022.

Amb les cauteles que la guerra d'Ucraïna i la situació internacional dels mercats energètics exigeixen, esperem que la primera meitat de l'exercici 2022 segueixi les pautes observades al llarg del 2021. Per a la segona meitat de l'any, la visibilitat és menor, raó per la qual és difícil avançar una previsió més concreta.


btn news icona

Cercador de notícies

Arxiu

Btn galeriavideos-cat

Btn galeriaimatges-cat

Btn publicacions

Btn formularicontacte

Inicio
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre servei, si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de privacitat i avís legal