Sabiñánigo, 16 de maig de 2023. - Un grup de 29 estudiants de quart de l'ESO de l'Institut Biello Aragón de Sabiñánigo, acompanyat pels seus professors, ha visitat les instal·lacions de la fàbrica d'Ercros a aquesta localitat.
La visita va començar amb una breu explicació del personal tècnic de la fàbrica sobre la companyia, els seus centres de producció i l'activitat productiva que es duu a terme a Sabiñánigo. Després, el grup va visitar el laboratori general i les plantes d'aigua oxigenada i clorat sòdic per conèixer- ne de primera mà el funcionament.
L'alumnat i els professors van valorar la visita positivament i van destacar el gran interès que suposa conèixer una planta industrial de la seva ciutat.
Amb més d’un segle de vida i una plantilla de 230 persones, la fàbrica de Sabiñánigo centra la seva activitat en la fabricació de derivats del clor. Exporta el 60% de la producció i és el primer fabricant europeu d'ATCC, producte essencial per al tractament de l'aigua de piscines.
Copyright 2019 Ercros S.A Avís legal Accessibilitat Canal ètic