Percentatge de subministraments satisfactoris de gairebé el 100%
Els principis d'actuació d'Ercros en relació amb la qualitat són: la satisfacció dels requisits i necessitats dels clients mitjançant el lliurament de productes conformes amb les especificacions, terminis i altres condicions acordades contractualment; la millora contínua de la qualitat dels productes; el compliment dels requisits legals i dels acords voluntaris signats per Ercros, i el manteniment d'un sistema de gestió documentat integrat en la gestió general de la companyia.
Els nostres objetius
- Aconseguir que no hi hagi cap reclamació per part dels clients.
- Aconseguir la màxima qualitat en els processos de fabricació, els productes finals i tota la cadena de gestió, des de les matèries primeres fins al lliurament al client.
- Adoptar sistemes de gestió de reconeixement internacional, sotmesos a auditories externes.
La nostra estratègia
- Desenvolupar programes de millora en què estigui compromès el personal de l'empresa.
- Aplicar el criteri d'excel·lència en el treball individual.
- Exigir als proveïdors el compliment dels mateixos requisits de qualitat que aplica la pròpia empresa.
- Avaluar els transportistes d'acord amb criteris internacionalment reconeguts, com el Safety & Quality Assessment (SQAS).
Els nostres èxits
- El 2018 el percentatge de subministraments satisfactoris va ser del 99,75%.
- Tots els centres productius disposen d’un sistema de gestió de la qualitat segons la norma ISO 9001.