Aranjuez, Cerdanyola, Flix, Sabiñánigo i Tortosa premiades per la seva seguretat

L'Informe de sinistralitat laboral de el sector químic, elaborat per Feique, confirma els bons resultats d'Ercros en matèria de seguretat

Barcelona, 9 d'octubre de 2020. - Les fàbriques d'Ercros a Aranjuez, Cerdanyola, Flix, Sabiñánigo i Tortosa han estat guardonades amb el premi Seguretat Feique 2019 atorgat per la Federació Empresarial de la Indústria Química Espanyola (Feique). Aquest guardó reconeix als centres de producció de la indústria química de més de 50 treballadors que durant l'any no han registrat accidents amb baixa i sense baixa entre el personal propi.

El 2019, l'índex de freqüència general d'accidents -que mesura els accidents amb i sense baixa per cada milió d'hores treballades- d'Ercros va ser de 2,5, xifra molt inferior a la mitjana de les empreses associades a Feique en aquest període.

Aquests bons resultats d'Ercros són fruit de la implicació de totes les persones que treballen a la companyia; la campanya anual de seguretat de 2019, sota el lema «La seguretat, objectiu comú de tots els que treballem en aquest centre» va posar l'accent en la importància de la coordinació entre totes les empreses que treballen a les fàbriques amb independència de si son de la mateixa plantilla o personal extern.

La fàbrica d'Ercros a Aranjuez (Madrid) pertany a la divisió de farmàcia, les fàbriques de Flix (Tarragona) i Sabiñánigo (Huesca) pertanyen a la divisió de derivats de el clor i les fàbriques de Cerdanyola (Barcelona) i Tortosa (Tarragona) pertanyen a la divisió de química intermèdia.