Cerdanyola és premiada, per segon any, per la seva seguretat laboral

Barcelona,
Hector Barón recollint el guardó
Hector Barón recollint el guardó

La fàbrica d'Ercros a Cerdanyola ha estat reconeguda, per segon any consecutiu, amb el guardó Seguretat Feique, que atorga la Federació Empresarial de la Indústria Química Espanyola (Feique) a aquelles instal·lacions de la indústria química amb més de 50 empleats que aconsegueixen mantenir durant tot l'any un índex de freqüència general de zero, és a dir,  sense accidents laborals amb o sense baixa entre el seu personal. En el cas de Cerdanyola, cal subratllar que el 2024 tampoc va registrar cap incident entre el personal extern.

Hector Barón, director de la fàbrica de Cerdanyola; acompanyat per Cristina Finestra, cap del departament de prevenció tècnica d'Ercros i Ismael Gómez, responsable de prevenció tècnica de la fàbrica de Cerdanyola; va ser l'encarregat de recollir el reconeixement en un acte que es va celebrar a la seu de la CEOE. Els guardons han estat lliurats per la directora del departament d'ocupació, diversitat i protecció social de la CEOE, Rosa Santos; la subdirectora tècnica de l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), Beatriz Diego; i el director general de Feique, Juan Antonio Labat.

Totes les plantes d'Ercros compten amb un sistema de gestió de la seguretat i salut laboral certificat conforme a la norma internacional ISO 45001. D'acord amb aquest, la companyia aplica rigorosos protocols de seguretat, reforça la formació del personal i organitza campanyes de sensibilització de forma contínua per promoure entorns de treball segurs.

Per tenir més informació sobre la prevenció a Ercros, faci clic aquí.