Cerdanyola rep la visita de tècnics dels ajuntaments de Ripollet i Cerdanyola

Cerdanyola,

La fàbrica d’Ercros a Cerdanyola ha rebut la visita de tècnics municipals de promoció econòmica dels ajuntaments de Ripollet i Cerdanyola del Vallès amb l’objectiu de conèixer de primera mà el funcionament del centre i oferir els serveis que els seus consistoris posen a disposició de les empreses de la zona.

Fernando Burgueño, director de la fàbrica, i Àngel Dominguez, responsable de relacions industrials del centre, han estat els encarregats de rebre els representants municipals, donar-los a conèixer la companyia i explicar-los el funcionament del centre i els productes que s’hi fabriquen.

Per la seva banda, Amadeu Blasco, tècnic de planta, s’ha encarregat d’acompanyar-los en una visita guiada per les instal·lacions de la fàbrica.

Els tècnics municipals de Cerdanyola i Ripollet han agraït a Ercros la visita i les explicacions donades, i han emplaçat la companyia a explorar futures vies de col·laboració.