El complex de Tarragona lliura els premis de vinculació a Ercros

Tarragona,

El complex de Tarragona d’Ercros va celebrar el dimecres passat, 11 de desembre, l’acte de lliurament dels premis de vinculació a Ercros, en el qual es va homenatjar les persones que porten treballant 20 i 30 anys a l’empresa.

A l’acte hi van assistir el director del complex, Joan Miquel Capdevila; el coordinador d’operacions, José Manuel Añó; el cap de relacions industrials, Mario Lorenzo, i els tres presidents dels comitès d’empresa del complex, i, òbviament, els 18 empleats premiats, tots de la fàbrica de Vila-seca II:
En la categoria de 20 anys a Ercros: Llorenç Saltó Estradé, Carlos Gistau Cortés i José María Rosillo Millán.

En la categoria de 30 anys a Ercros: Antonio Roig Vallverdú, José Brota Amate, José María Martínez Trinidad, Cristóbal Mercado Navarro, Mª Luisa Lauroba Gamiz, Vicente Lozano Lorente, José González Piñol, Juan José Navarro Cruz, Miguel Ortiz Ramos, Francisco Esteban Jiménez, José Adillón Nart, José Julio Cacho Cintora, Vicente Ruso Bernardo, Manuel Tierno Garcia i Francisco Ballarín Ballarín.