Ercros col·labora amb la fundació Juanjo Torrejón d'Aranjuez

Aranjuez,
Ercros ha firmado un convenio de colaboración con la Fundación Juanjo Torrejón de Aranjuez para dotar con equipos informáticos sus nuevas aulas de formación.
Ignacio Ledesma ha sigut l'encarregat de signar el conveni de col·laboració

Ercros ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Juanjo Torrejón d'Aranjuez per dotar amb equips informàtics les seves noves aules de formació. La fundació es dedica, des de 2006, al recolzament escolar de nens i adolescents en entorns familiars complexos, a la realització de programes d'ocupació, a l'acollida d'immigrants o al suport en situacions de crisi.

Ignacio Ledesma, cap de recursos humans i assessoria jurídica de la divisió de farmàcia, ha estat l'encarregat de signar el conveni de col·laboració per part d'Ercros amb la fundació.

L'objectiu dels programes d'ocupació de la Fundació Juanjo Torrejón, a qui Ercros ha donat els equips informàtics, és afavorir la inserció sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat, realitzant projectes individualitzats i fent de mitjancer davant de possibles ocupadors públics o privats.

A través de la pàgina web de la fundació (https://fundacionjuanjotorrejon.org/) podeu obtenir més informació sobre les seves activitats i sumar-vos a la seva tasca de formació de les persones en situació de vulnerabilitat.