Ercros col·labora en el concurs de comunicació científica X(p)rimenta

Barcelona,
Premi Repte X(p)erimenta
La responsable de I+D de la división de química intermedia, a la derecha, junto a los ganadores

Ercros ha col·laborat en la XV edició del Premi de Comunicació Científica Audiovisual X(p)rimenta 2025, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC).

El certamen premia els millors vídeos d’experiments científics fets per estudiants de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de Catalunya i València, i enguany ha batut rècords de participació: s’han presentat 308 vídeos —un 44 % més que al 2024— amb la implicació de 1.078 alumnes i 114 docents de 109 centres educatius.

L’acte de lliurament dels premis als 33 vídeos finalistes es va celebrar a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est de la Universitat Politècnica de Catalunya. Teresa Camarasa, responsable d’R+D de la divisió de química intermèdia d’Ercros va participar en el lliurament d’un xec regal per a la compra de material escolar científic als centres guanyadors.

Entre els participants hi havia alumnes de centres ubicats en municipis on Ercros té fàbriques, com ara l’Institut Jaume Mimó de Cerdanyola del Vallès, l’Institut Tarragona i el Col·legi Mare Nostrum de Tarragona, i l’Institut de l’Ebre de Tortosa.