Ercros intervé a la sessió interactiva de l’Assemblea General d’EuroChlor

Ercros takes part in the interactive session of the EuroChlor General Assembly
Francisco Gracia (segon dreta), cap del departament d’I+T de química bàsica i president de la comissió de clorat sòdic d’EuroChlor, a l’Assemblea General

Ercros va participar a la sessió interactiva de l’Assemblea General d’EuroChlor celebrada el passat divendres dia 13 de setembre a Brussel·les. EuroChlor és l’organització que representa la indústria europea del clor.

Francisco Gracia, cap del departament d’I+T de química bàsica, és també president de la comissió de clorat sòdic d’EuroChlor, i va intervenir a l’assemblea per a informar sobre les activitats portades a terme per aquesta comissió.

El grup de producte clorat sòdic (SCPG, per les seves sigles en anglès) treballa per a promoure les millores pràctiques, recolzar la sostenibilitat a llarg termini de la indústria del clorat sòdic i promocionar els beneficis d’aquest producte. El seu principal ús és el blanqueig de la pasta de paper i suposa un ingredient clau en la producció de paper i cartró.

Ercros ocupa la presidència de l’antic grup de clorat sòdic de Cefic (Consell Europeu de la Indústria Química), que recentment s’ha inclòs com a grup nou a EuroChlor.