Ercros manté la seva actividad malgrat la covid

Ercros manté la seva activitat de subministrament de productes crítics per evitar la propagació del Covid-19 i cobrir les necessitats essencials

Actualitzat el 02-04-2020 - Ercros, en la seva condició d'operador crític i de serveis essencials, desenvolupa una activitat que està inclosa en l'Annex del Reial Decret-Llei 10/2020 i, per tant, no està afectada per l’aturada que obliga la normativa a totes les activitats de serveis no essencials, vigent entre el 30 de març i el 9 d'abril.

En conseqüència, tots els nostres centres productius segueixen treballant a un ritme normal, no hi ha afectació en la producció ni en el subministrament de comandes als nostres clients. Addicionalment, hem pres les mesures oportunes per assegurar-nos la disponibilitat de totes les matèries primeres necessàries per poder continuar amb la nostra activitat i proporcionar els serveis essencials que ens són reconeguts.

També hem reorganitzat el nostre esquema productiu per prioritzar la fabricació d'aquells productes que són prioritaris en el marc de la crisi generada pel Covid-19; en concret, per a la desinfecció, la potabilització, el tractament d'aigües, i la neteja i higiene.