Ercros participa en la creació de la nova entitat de gestió del Polígon Nord d'Almussafes

Almussafes,

Ramon Collado, director de la fàbrica d'Ercros a Almussafes, juntament amb la resta d'integrants de l'Associació d'Empresaris de Parcs i Polígons Industrials de la Ribera Baixa (APPI), ha participat en la creació d'una entitat amb la finalitat de gestionar i modernitzar aquesta àrea industrial, tal com recull la nova Llei d'Àrees Industrials de la Comunitat Valenciana.

Aquesta llei neix amb l'objectiu de dinamitzar l'economia de les àrees industrials d'aquesta comunitat. En el cas del Polígon Nord d'Almussafes, on està ubicada la fàbrica d'Ercros, es treballarà en quatre àrees diferents: seguretat i emergència; manteniment i gestió de residus; mobilitat i accessos; i subministraments.

La fàbrica d'Almussafes pertany a la divisió de química intermèdia d'Ercros, té una plantilla de més de 100 persones i és la primera productora mundial de paraformaldehid, un producte que s'utilitza en la indústria del moble, tèxtil, paperera o farmacèutica.