Ercros participa en una taula rodona sobre dones enginyeres i arquitectes

Sabiñánigo,

Ercros va participar a la taula rodona que va realitzar aquest dimarts, 12 de març, l’Escola d’Enginyeria i Arquitectura (EINA) de la Universitat de Saragossa sota el títol «Dones professionals de l’enginyeria i l’arquitectura a l’Aragó». La iniciativa s’emmarca en el projecte d’innovació docent anomenat «Tutorització amb perspectiva de gènere».

La taula rodona va estar integrada per cinc ponents, entre elles Elena Simón, cap del servei d’I+T de la fàbrica de Sabiñánigo d’Ercros, que a més forma part de la primera promoció d’Enginyeria Química de la Universitat de Saragossa (1999).

Simón va explicar als assistents la seva trajectòria professional, des que va finalitzar els seus estudis fins que va començar a treballar a la fàbrica de Sabiñánigo d’Ecros i va destacar l’escassa presència de dones en llocs tècnics superiors als inicis de la seva carrera. Va parlar, també, de l’evolució a l’empresa, tant en número de dones en llocs de responsabilitat com en l’avanç en trencar estereotips lligats al seu lloc, i va destacar la importància de l’educació per a aconseguir la igualtat real.