Ercros participa en una taula rodona sobre la situació actual del sector químic

Tarragona,

El director del complex industrial d’Ercros a Tarragona, Joan Miquel Capdevila, va participar el passat 11 d’abril a una taula rodona sobre el sector químic, principal motor econòmic del Camp de Tarragona. La taula va estar organitzada per la publicació «Indicador d’Economia» i en col·laboració amb l’AEQT (l’associació empresarial química de Tarragona).

A la trobada van participar representants de les principals empreses del sector a Tarragona -entre elles, Ercros- i en el qual es va analitzar la bona salut que gaudeix el sector a l’actualitat, marcada per una dinàmica de creixement sostinguda, però amb temes històrics pendents de resoldre, entre d’altres, el dels costos energètics que minven la competitivitat de les empreses espanyoles davant els competidors europeus.

Joan Miquel Capdevila va explicar que la variació al preu de l’energia té un impacte molt significatiu per a Ercros, ja que l’electricitat arriba a representar més del 50% del cost de fabricació d’alguns productes.