Ercros participa a la 13a Festa de la Ciència

Ercros va participar, el passat cap de setmana, a la Festa de la Ciència 2019, que organitza cada any l’Ajuntament de Barcelona per a promoure el coneixement científic i implicar a la ciutadania en el seu progrés.

De la mà de la Societat Catalana de Química i l’Institut d’Estudis Catalans, dissabte, el responsable d’I+T de plàstics de la divisió de derivats del clor, Manuel Tierno, va participar en el col·loqui Els elements químics i el seu rol dins l’àrea de la salut i l’aigua. Manuel Tierno va explicar per què el clor és imprescindible als processos de sanejament i potabilització de l’aigua, i el seu important paper en la desinfecció i producció de fàrmacs.

Diumenge, Teresa Conesa, directora de la secretaria general, va participar, en qualitat de membre del jurat, a l’acte d’entrega dels premis del concurs de vídeo organitzat per la Societat Catalana de Química, dins del marc de l’any internacional de la taula periòdica dels elements, que s’està celebrant en 2019 amb motiu del 150è aniversari de la mateixa.