Vés al contingut

Ercros premiada a la 8a. Nit de Cerdanyola Empresarial

Cerdanyola,
Ercros va rebre el premi a la Internacionalització el passat dijous, 21 de novembre, a la 8a. edició de la Nit de Cerdanyola Empresarial, celebrada a l’Hotel Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i a la que van acudir més de 200 persones.

El director de la fàbrica d’Ercros a Cerdanyola, Ángel Punzano, i el product manager de compostos per emmotllar, Francesco Bianchi, van recollir el premi atorgat per l’Associació Cerdanyola Empresarial. Un premi que reconeix la capacitat exportadora de la fàbrica de Cerdanyola que ven el 85% de la seva producció a l’estranger.

La planta de Cerdanyola, amb una plantilla de cent treballadors, es dedica a la fabricació de compostos per emmotllar des del 1945 i des de la fàbrica surten cada any unes 25.000 tones de prop de 300 compostos diferents, que s’exporten a més de 60 països de tot el món, una dada que converteix Ercros en una de les primeres productores a nivell mundial.