Ercros, premiada per la seva seguretat laboral

Carmelo Urieta, jefe de prevención de Ercros; Cristina Finestra y Luis Gállego, responsable de prevención y director de Sabiñánigo, respectivamente; Ramon Jané, director de Cerdanyola y Rosa Ferràs responsable de prevención de Tortosa
Carmelo Urieta, cap de prevenció d’Ercros; Cristina Finestra i Luis Gállego, responsable de prevenció i director de Sabiñánigo, respectivament; Ramon Jané, director de Cerdanyola, i Rosa Ferràs, responsable de prevenció de Tortosa

Les fàbriques d’Ercros a Tortosa, Cerdanyola i Sabiñánigo han rebut el premi Seguretat Feique 2021, atorgat per la Federació Empresarial de la Indústria Química Espanyola (Feique), per no haver tingut cap accident entre el personal propi al llarg de 2021. En el cas de la fàbrica de Tortosa, aquest és el tercer any consecutiu que rep aquest reconeixement.

Feique lliura aquest guardó a aquells centres productius de la indústria química amb més de 50 treballadors que durant un any obtenen un índex de freqüència general zero, és a dir, que no tenen cap accident amb baixa o sense baixa entre el personal propi.

Aquest bon resultat en matèria de seguretat es deu, en bona part, a la implicació de les persones que treballen en aquestes fàbriques, així com  les múltiples accions i activitats que es duen a terme per a millorar cada dia tant la seguretat de les persones que treballen a les fàbriques com la de les seves instal·lacions. Tots els centres d’Ercros tenen certificat el seu sistema de gestió de la seguretat i la salut en el treball d’acord amb la norma ISO 45001.

Les fàbriques de Tortosa (Tarragona) i Cerdanyola (Barcelona) pertanyen a la divisió de química intermèdia d’Ercros, mentre que la de Sabiñánigo (Huesca) forma part de la divisió de derivats del clor.