Ercros renova el patrocini dels equips femenins del CB Almussafes

Almussafes,

Ercros ha renovat el patrocini dels equips femenins de les categories benjamí, aleví i infantil del Club de Basquet Almussafes per a la temporada 2021-2022. Com a part de l’acord de patrocini, Ercros ha facilitat els equipaments a les jugadores, que porten el logotip de la companyia imprès.

El patrocini d’Ercros d’aquests equips femenins, que data de 2018, demostra el compromís de l’empresa de recolzar l’esport femení de base i els hàbits de vida saludables entre la joventut; a l’hora que col·labora amb una entitat veïna, fortament arrelada a la població, amb qui comparteix els mateixos valors d’esforç, superació i treball en equip.

La fàbrica d’Almussafes, que forma part de la divisió de química intermèdia d’Ercros, es va fundar l’any 1969, hi treballen més de 100 persones i es dedica a la producció de formaldehid i resines, dos productes amb infinitat d’aplicacions, tals com la fabricació de mobles, laminats de parquet o pintures.