La Cambra de Comerç Hispano Portuguesa reconeix Antón Valero

Barcelona,
Premi Anton Valero Cambra Comerç Hispà Portuguesa
Antón Valero, al centre, en la cerimònia de lliurament de premis

La Cambra de Comerç Hispano Portuguesa (CHP) ha atorgat el Premi Honorífic João Flores a Antón Valero, president no executiu d'Ercros, durant la cerimònia anual de lliurament dels Premis Vasco da Gama. Es tracta del màxim reconeixement de la CHP per a empreses i personalitats que generen valor estratègic en l'àmbit ibèric.

En aquesta categoria especial, que ret homenatge al fundador i expresident de la Cambra, es reconeix a professionals i personalitats que han exercit un paper destacat en l'enfortiment i manteniment de les relacions bilaterals entre Espanya i Portugal. Així, Antón Valero ha estat condecorat per la seva contribució al desenvolupament i consolidació de les relacions econòmiques entre Espanya i Portugal, una contribució vinculada a la seva trajectòria en el sector químic i institucional. En edicions anteriors, el Premi Honorífic João Flores va recaure en figures com l'ambaixador portuguès a Espanya, João Mira Gomes.

La gala de premis ha tingut lloc a l'Hotel InterContinental de Madrid, amb l'assistència de representants institucionals i empresarials que donen suport a la cooperació ibèrica.

Antón Valero ha assenyalat: "És un honor rebre aquest reconeixement. Tinc la gran sort de comprovar cada dia el potencial que té la relació entre Portugal i Espanya quan s'impulsa, es cuida i es construeix amb visió de llarg termini. Aquest enfortiment dels llaços entre els nostres països l'he pogut viure molt de prop a Bondalti i després de treballar al llarg de molts anys entre Portugal i Espanya, sé fins a quin punt aquesta relació genera valor i futur. Amb aquesta condecoració tan especial, continuo amb il·lusió la meva tasca en la indústria química ibèrica, ara també des d'Ercros, amb el propòsit d'enfortir encara més les relacions ibèriques".