La directora de la divisió de farmàcia aposta pel futur de la química

Aranjuez,

Ma. Carmen Cruzado, directora de la divisió de farmàcia d'Ercros, ha participat a la taula rodona “Apostant per la indústria madrilenya” organitzada per l'Associació d'empreses del metall de Madrid (“Aecim”), en el marc de la fira Industry Live, una trobada anual que integra les empreses i institucions del sector.

A la seva ponència, Cruzado ha destacat que la química és un dels pilars de la indústria espanyola, amb prop del 6% del PIB i el 71% de les vendes destinades a l'exportació.

A més, Ma Carmen Cruzado ha afirmat que “la indústria química es converteix en motor de creixement pel seu entorn, ja que genera ocupació de qualitat, formació especialitzada, esforç en innovació i inversió específica en protecció mediambiental”.

La taula rodona ha comptat amb la participació de Mar Paños, directora general de promoció econòmica i industrial de la Comunitat de Madrid, així com altres representants d'empreses industrials situades a la Comunitat. S'hi han tractat temes com la sostenibilitat, la digitalització, la inversions o els ajuts públics.