La divisió de farmàcia d’Ercros col·labora amb el projecte «4t d’ESO + Empresa”

Aranjuez,

Cinc alumnes de 4t d’ESO de dos instituts d’educació secundària d’Aranjuez han realitzat una estància de quatre dies a la divisió de farmàcia d’Ercros, en el marc del programa «4t d’ESO + Empresa», organitzat per la Conselleria d’Educació de la Comunitat de Madrid.

Aquesta estància els ha permès conèixer els departaments de comercial, I+D, laboratori de control i medi ambient de la fàbrica d’Aranjuez.

El programa «4t d’ESO + Empresa» té com a objectiu apropar el món laboral als estudiants mitjançant estances educatives en empreses i institucions per tal d’ajudar a que els joves estiguin més preparats per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional, per a motivar-los i dotar-los de les destreses necessàries.

En aquesta ocasió, més de 21.000 han participat al programa en unes 7.500 empreses de tota la regió de Madrid. Els estudiants han valorat aquesta experiència com a molt positiva i han manifestat el seu interès en estudiar carreres de ciències per a encaminar el seu futur professional cap a l’àmbit de les ciències de la salut.