La fàbrica de Tarragona assoleix els 27 anys sense accidents amb baixa

Tarragona,

La fàbrica d'Ercros a Tarragona ha assolit una fita extraordinària en matèria de seguretat laboral: celebrar 27 anys consecutius sense accidents amb baixa entre el personal propi, fet que suposa 3,8 milions d'hores treballades sense patir accidents.

Aquesta fita, de gran rellevància dins del sector químic, té encara més importància considerant que es tracta d'una instal·lació que opera en règim de torns els 365 dies de l'any, amb processos industrials continus i manipulació de substàncies perilloses. En aquest entorn complex, mantenir durant gairebé tres dècades la integritat física dels treballadors reflecteix un nivell d'excel·lència operativa i compromís col·lectiu excepcional.

En paraules de Joan Miquel Capdevila, director del complex industrial de Tarragona, aquest resultat és fruit d'una cultura de prevenció consolidada, sostinguda en el temps mitjançant programes de formació contínua, auditories internes, comunicació eficaç entre torns i un estricte compliment dels protocols de seguretat. Aquests factors han estat clau per generar un entorn laboral segur, madur i sostenible.

"Aquesta fita és molt més que una xifra. És el reflex de l'esforç diari, la professionalitat i la responsabilitat de tots els treballadors que, dia rere dia, fan possible que la seguretat sigui una prioritat real en les nostres operacions", ha assenyalat Joan Miquel Capdevila, en una carta adreçada a la plantilla del centre.

Ercros felicita públicament tot l'equip del centre de Tarragona per aquest assoliment col·lectiu, que és també la suma de nombrosos esforços individuals.

Per a més informació sobre la fàbrica de Tarragona, faci clic aquí.