Reconeixement a Ercros per la seva pertinença a la ASOFAP

L’Associació Espanyola de Professionals del Sector Piscines (Asofap) ha atorgat un certificat de reconeixement a Ercros per la seva pertinença a l’entitat des de fa 20 anys. L’acte s’ha portat a terme durant la celebració de l’assemblea d’associats. En nom d’Ercros, va recollir el reconeixement Natàlia Torrents, responsable de productes de tractament d’aigua de piscines de la companyia.

Ercros és el major fabricant europeu d’ATCC, que produeix a la seva fàbrica de Sabiñánigo, i lidera la innovació i desenvolupament del sector del tractament de l’aigua de piscines. Com a conseqüència del seu esforç per tal de millorar les propietats i usos dels productes que fabrica, ha patentat les tabletes d’ATCC lliures d’àcid bòric amb una fórmula de producció pròpia i les tabletes d’ATCC amb additius microencapsulats.

Ercros comercialitza els seus productes de tractament d’aigües de piscina sota les marques Delsa i Azuli. Els seus productes estan homologats per les autoritats sanitàries espanyoles i de països de la Unió Europea i Canadà. Als Estats Units estan registrats per l’Agència de Protecció Ambiental (EPA).