Informe del consell en contra de la proposta de repartir dividend a la junta
Junta d'accionistes
Barcelona
El consell d'administració proposa el vot en contra de la proposta continguda en el complement de convocatòria consistent a aprovar la distribució del dividend no repartit amb càrrec a les reserves voluntàries.
Creu que la proposta no és oportuna ni prudent en l'actual context econòmic i estratègic d'Ercros i que, lluny d'enfortir la seva posició, comprometria la capacitat de resposta davant d'un entorn altament volàtil i competitiu, i n'afebliria la capacitat d'inversió futura.
Ercros garanteix que els fets rellevants que figuren en aquesta pàgina es corresponen exactament amb els remesos per la Societat a la CNMV, i difosos per aquesta al mercat. Els fets anteriors als inclosos en aquest apartat, es troben disponibles en la web de la CNMV.
Més informació rellevant relacionada
Junta d'accionistes
Barcelona ,
Junta d'accionistes
Barcelona,